Gediz-01 Arkadaşlar bu ilaç emzirme döneminde kullanilabiliyo mu? Aşırı gaz sancım var da emziriyorum 9 aylık bebeğim kullanabilir miyim acaba? Bilen kullanan yorum yaparsa sevinirim..
Hatice_nur07 Gediz-01 ben kullandım gaz için değilde kabızlık için kullandım ben bi sıkıntı olmadı kızım 1 yaşında bende nerdeyse 1 seneye yakındır kullanıyorum
visneli_turtam Gediz-01 ben doğum yaptığımda doktorum yazmıştı bu ilacı, kabızlık olmasın diye, zararı yok demekki,çünkü emziriyordum ve yeni doğum yapmıştım
visneli_turtam Gediz-01 ben doğum yaptığımda doktorum yazmıştı bu ilacı, kabızlık olmasın diye, zararı yok demekki,çünkü emziriyordum ve yeni doğum yapmıştım
Gediz-01 visneli_turtam yani bende hamileyken kullanıyodum bence de zararı olmamalı ama bilmiyorm kullanan var kullanmayanda varmis