Bende günlerdir bunu dert ediyordum kendime bugün 5. Ay kontrolüne gittik kızımın ben hocam asla basmıyor dediğim an doktor tuttu ve dimdik bastı 😂 korkmana gerek yok zamanla basar şuan oturmaya daha odaklıdır o yüzden dedi bi de benim kızım kronolojik5 düzeltilmiş 4 aylık o yüzden çok takılmamak gerektiğini söyledi yani korkmayın basmaya odaklanınca gayet basar dedi ☺️