balpetegimmmm Ankarada önerebileceğiniz 1 yaş çekimi için gidebileceğim güzel bi fotoğrafçı istiyorum annelerimiz doğumda fotoğrafçı çağıramamıştım maddi imkanlardan dolayı. Şimdi iyi bişey olsun istiyorum
GezginPaNDa Biz nurkarabulut diye birine yaptırdık yeri ankara demetevlerdeydi. Oradaki konseptler hoşuma gittiği için seçmiştim. Ilgi alaka orta seviye. Çekimler güzel
Munevver Burcinsnewborn instagramdan bakin sahane bi insan. Hamilelik dogum hastane yenidogan 1 yas yilbasi cekimlerim hep kendisine ait sayfasina bakarsaniz ne kadar kaliteli cekimler yaptigi belli 😊