Morlahana 2 çocuk var ondan markete gitsem aynısının tanesini 7 veya 8 liraya alıcam ama ben indirimleri takip edip 12li koliyi 30 veya en fazla 40a alıyorum kuponla birlikte niye almayayım. Niye fazla para vereyim tek tek alıp sonuçta bunu bitince alıcaksın mecbur çünkü sürekli kullanılan birşey . Bitane bitane alıp fazla para vermek çok mu mantıklı ucuza almak varken aynı ürünü. Gördükçe yine alıcam Arıcan kenara size de tavsiye ederim baya karlı oluyor ama paranız çoksa bilemem 😉