Linaaa34 Stellaa maske taktım evet ama beş gün sonra takmadım .ilk 4 gün çok kötüydüm bebeğimi kucağıma alacak dermanım yoktu
Stellaa Linaaa34 ya benim de çok kötü geçti bugün 5. Gün daha iyiyim ama burnum hala tıkalı gibi sesim hala değişik enerjim zaten yok bi de tam bugün regl oldum her yerim ağrıyor parol içiyorum negatife ne zaman döner acaba ya çok merak ediyorum cuma gidip test vereyim diyorum hatta
Senayy Stellaa karantina bitince artık test yapmıyorlar canım devlet memuru falan değilsen cogu kurum da istemiyor zaten. Karantina bitince direkt çıkabilirsiniz dediler bana test verdiğimde de hastanede bu sebeple gelenlere test yapmadıklarını söyle diler hep.
Minigimm1 Stellaa bende öyle olduğuna inanıyorum, bu ayın sonuna doğru 4 ü yaptırcam bende inşallah, Rabbim şifa versin sizede inşallah çabuk ve kolay atlatirsiniz
Stellaa Senayy hadi ya yapmazlar mı ki acaba gerçekten testi. Ben çocuğumun yanında maske çıkaramam heralde ya negatifi görmeden ne bileyim
Meral1907 Senayy Aynısını bizde yaşadık maalesef. Bizimkinin ateşi dört gün sürmüştü. Beşinci gün biraz daha azdi. Onun dışında iştah falan hiç yoktu zaten. Yemek gördüğü an midesi bulanıyordu.