Hanımlar bebeğim 4 ay 7 günlük kilosu falan gayet iyi ama son zamanlarda meme reddi yaşadığımız için kilo alamadı rabbim sağlığını yerinde etsin kilo önemli değil tabiki ama insan üzülüyor 🙄 herneyse emmedigi için de sütüm geri çekilmeye başladı doğru düzgün gelmiyor üstelik tek memeyle emiyordu sağ mememi hiç emmedi mama aldım biberon tutturamadim avent markalı biberona kadar aldım yok olmadı kaşıkla da veremiyorum bu yüzden bu aylarda ek gıdaya başlayanlar neler verdiniz nelerle başladınız acaba bilgilendirir misiniz beni ❤️