EsleminAnnesiiiii35 Mamayi içtikten hemrn sonra şurup veriyorum bir zararı yok dimi bebeğim hasta ateş düşürücü soğuk algınlığı verdim şimdi de
Baakpnr- EsleminAnnesiiiii35 yani mantık olarak doğru olabilir nasıl ki bizler aç karna ilaç almıyoruz 🥰
agacsizkoala EsleminAnnesiiiii35 bende hep mamadan sonra veriyordum küçükken , hemen değil ama yine araya on dakika yarım saat filan koyuyordum ilaçtan midesi bulanırsa mamayıda kusmasın diye
EsleminAnnesiiiii35 Deletedmom_21 ya internetten baktım 1 saat sonra verin diyor ondan merak ettim sorayım dedim