cileklicheesecake YeniAnneIstanbul hiç güvenilir değil ki zaten savaşanbaba diye bir influencer karşıma çıktı bugün ve mühendisinoğlunun mesajlarını ifşalamış rezilliklerini insanların ve uygulamaların arkasından söylediklerini ve para düşkünlüğünü bende mühendisinoğlunun hesabına girmek için arama çubuğunda arattım fakat bulamadım adamı meğersem adam beni engellemiş. Yaklaşık 10 gün önce kadar bir soru kutucuğuna reklam yapıyorsunuz insanları kandırıyorsunuz yazmıştım soru olarak o da engellemiş öyle yazdığım için bende hesabı göremeyince rezillikleri yüzünden hesabını kapatmış sandım ama değilmiş
cileklicheesecake Zlm savaşanbaba diye bir influencer karşıma çıktı bugün ve mühendisinoğlunun mesajlarını ifşalamış rezilliklerini insanların ve uygulamaların arkasından söylediklerini ve para düşkünlüğünü bende mühendisinoğlunun hesabına girmek için arama çubuğunda arattım fakat bulamadım adamı meğersem adam beni engellemiş. Yaklaşık 10 gün önce kadar bir soru kutucuğuna reklam yapıyorsunuz insanları kandırıyorsunuz yazmıştım soru olarak o da engellemiş öyle yazdığım için bende hesabı göremeyince rezillikleri yüzünden hesabını kapatmış sandım ama değilmiş
cileklicheesecake Zlm ay evet ki trendyol gerçekten çok kazandıran ve müşteri getiren insanlara inanılmaz değer verir normal olarak ama bunu bıktırmışlar nasıl oluyorsa işler kesatsa demek ki 😂
Ikicocukbiranne cileklicheesecake ooo mühendisin oğlu övmüş bunu alalıım diyen insan çok görüyordum ama ben takip etmiyordum nolmuş
cileklicheesecake Ikicocukbiranne bebi engellemiş adam meğersem 😂 o bişey övüyorsa zaten kesin gene parayı götürmüştür yalandan övüyordur örnekleri geçmişte çok saf olanlarda inanıyo işte hala😂
Adamelis12 cileklicheesecake milletin hastalığıyla dalga geçen, insanlardan haksız kazanç elde edip belirli bir yere gelmeyi başaran haysiyetsiz insanlar grubu 🙄 pislik bir aile açıkçası umarım gerekli şeyler yapılır yaptıkları, insanlara yaşattıkları üzüntü yanlarına kar kalmaz 🙏
-erCansu- cileklicheesecake biraz takipten sonra ne oldugunu anladım zaten reklamcının teki oldugu belliydi tam olarak olay ne kahsjs
Mommysharkdoodoodoodoo 3 yıl önce çok severek takip ediyordum 1,5 yıldır takibi bıraktım. Kötü bir şey diyemem ama evet reklamların suyu çıktığı için bıraktım. İçerik için takip etmiyordum gerçi ama bazı şeyler batmaya başlamıştı gözüme.
cileklicheesecake Mommysharkdoodoodoodoo ıy hiç sevmedim takşpte etmedim benim oplum 3.5 yaşında mesela herşeyini kendim araştırarak kullandım gayet sağlıklı ve katkısız sağlıklı ürünlerle büyüdü anne olmak böyle bişey zaten başkasının ağzına bakarak çocuk büyütmek değil ki
tumaypir cileklicheesecake bi kaç aydır takip ediyordum mühendisinoğlunu sürekli bizden görüp buraya taşındılar bizden görüp araba aldılar falan diye paylaşımlar yapıyordu sürekli anlam verememiştim kendini beğenmişlik gibi gelmişti bu postu görünce düşüncemde haklı olduğumu anladım gerçekten 😅
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi cileklicheesecake Hiç inandırıcı değildi zaten. 😂 Hiç ona göre almadım. Takip de etmedim
Mommysharkdoodoodoodoo cileklicheesecake ben böyle düşünmüyorum kişi reklam amacı gütmediği zamanlar gayet güzel ürün inceliyordu ben her aldığımın arkasını tek tek araştıracak vakit bulamıyordum bir kaç yerden bakarak zamanımı arttırıyordum. Annelik şudur budur diye bir kalıba sokmaya gerek yok anneliği. Ben baktım diye kötü anne olmadım mesela. Siz bakmadınız diye de kötü anne olmadınız.