Arkadaşlar 28 günlük bebeğim var iki gündür çok huysuz gazı mı var anlamadım, kakasınıda çok az yapıyor beze kendini sıkıyor sürekli muhtemelen gazı var her emzirmeden sonra gazını alıyorum. Uyuyor yarım saat arayla kalkıyor böyle olan var mı? Bide gaz ilacı kullanıyorsanız etki ediyorsa ismini verir misiniz