Kızçelerim 2 buçuk yaşında oğlum var bugünde eşime test aldırdım eşim testi eve bıraktı işlerini halletmek için dışarı çıktı. Testim pozitif eşimde unuttu test aldığımı sanırım hiç sormadı sonuç ne diye 🤣 eve gelince söylücem ama nasıl söyleyim sizce azıcık şaşırsın istiyorum var mı yardımcı olabilecek bir fikriniz 😁