Kayrababy inanın o kadar anlamsız belirtiler ki.. 3,5 aylıkken kontrole gittik zayıf bir bebek olduğu için ve çok gazlı olduğu için doktorumuz alerji doktoruna yönlendirdi test yaptılar fakat alerji çıkmadı. Deri testi, kan tahlili, gaita tahlili hepsi temiz. Doktorumuz öyleyse mamaya başlayalım dedi aptamil mama kullandık. İlk önce yan etkisi olmadı. İkinciyi verdiğimde nefesi kesildi vücudu kabardı acile gittik. Tekrar tahliller yapıldı bir şey çıkmadı yine. Şimdi son bir kan tahlili yaptırdık ankaraya gönderdik onun sonucunu bekliyorum. Gürültü kaka, gaz ve kilo almama bizim belirtiler