Merhaba anneler kızıma beş aylıktan beri ek gıda hep tattırdık altı buçuk aylık olacağız onun içim sağlıklı özenli ne yapsam yemiyor az yiyor hemen öğürüyor kaşığa minik minik koyuyorum ne yendiğinin önemi yok hep zorlanıyorum meyvelerden de yemiyor şekerli diye şurubu bile şekerli diye içiyor emşn olmak için minnacık doğal çikolata kreması verdim onu da yemedi o an anladım çok değişik ama akıl verin ne yapayım