Defneada- Kızlar bebişim 3 aylık cok hareketli bir bebiş cok uyumaz sürekli kucak ister vs baZen kahvaltı yapmayı bile unutuyorum. Evde granola vardı süt ile yesem sabahları acaba bir zararı olur mu kullanan var mı
Annemiyimben Defneada- valla bi süre sonda sadece karnım doysun düşüncesi oluştu bende ne olduğu önemli değil 😂😂