Ben cok agir enfeksiyon gecirmistim bayilmalar ayilmalar agrilar sonra antibiyotik tedavisi gormustum gecmisti. 1 ay sonrasinda da hamile oldugumu ogrenmistim. Bir arkadasimda benim gibi olmustu ustune hemen hamile kalmisti. Simdi gene ayni durumu yasiyorum bayilma ayilma yok ama idrar yaparken agrili ve acili oluyor. 1 ay sonra test yapicam ama hamile miyimdir gene sizce hap+geri cekilme ile korunuyoruz