Defnesuram ben mardinden bi krem getirtiyorum el yapimi boyle bisey gormedim komole butun cilleri siliyor bebek gibi oluyor yuzun sadece 1 hafta kullandim sonrasinda biraktim hepsi gecti ama tabi zor kullanimi komple yuzunu soyuyor kabuk atiyor ve alttan bembeyaz lekesiz bi cilt cikiyor zaten kremi surmeyi birakinca 1 hafta icinde komole geciyor o kabuklanma cok yaniyor yuzun surekli nemlendirmen gerekiyor ama deger mukemmel bi krem cunku kardesim de yeni kullandi korkarak onunki 3 gunde gozle gorulur fark etti 1 hafta oldu olmadi sonucunu gorunce 4 kutu daha sparis etti yasadigim uerdeki guzellik merkezlerine bile istek uzerine sparis ettim satiyorlar