irmc bende 2 gündür emzirmeyi bıraktım ama çocugamı üzüleyim kendimemi bilemedim aşırı doluyor sertleşiyor göğsüm . Yorumlarda okudum sabun koyun diye bi fayda göremedim lahana yapragı koydum sopuk soğuk bi parça iyi geldi sanırım ama 4-5 saate bir sertlik yumuşayana kadar sagdım yoksa el değilmiyor bide çocuk anne diye üstüme atlayınca baya zor oluyo😩Allah yardımcımız olsun