Merhabalar
Doğumdan sonra regl dönemimde çok kanamam olduğu için dr Hormonlu spiral önerdi taktıralı 1 ay oluyor fakat sürekli az az kanamam oluyor Dr normal dedi bir süre sonra geçecek diyor fakat ben kendimi çok rahatsız hissediyorum.Bu durumu yaşıyan var mı düzelen daha sonrasında