Glsm01 Canim cok istiyor ozledimde acaba cigkofte yesem gaz yaparmi bebegime 48 gunluk henuz. Tecrubeli olanlar 🥰😁😁😁
Duygudmr Glsm01 7 aylık oldu kızım daha yeni yeni yemeye başladım acı ve baharat li olduğu için aşırı gaz yapar bebeğine ama az ucundan tadım yapabilirsin
Glsm01 Tazeanne00 hic sorma. Halimeyken 1 2 yudum esimin bardagindan icerdim simdi hic icmiyorum bizde kolayi severiz esimde surekli icer 😁 ozledm bende 😁😁
Glsm01 Akayaycan gaz damlasi veriyorum aslinda ama gaz yaparsa vicdan azabi cekerim iste ama istiyorumda of cok araftayim😁
dolunaymomsss Glsm01 her bebek kendine özeldir bir şey olmaz bence canın içip sütün kalacağına yerim daha iyi 😁 çiğköfteye dayanılmaz ki amaaaaa 🤦 bir tane değil yine de yarısını ye sen 🤭
Senahmet11 Glsm01 ben de çok düşünüyordum gaz yapar mı vicdan azabı çekerim diye alttan bi rezene içip sonra çiğköfte yiyordum hiçbişey olmuyo 😊
Buss2561 Glsm01 ay yeme bence ya 😕 ya da sadece tadımlık ye benimki 4,5 aylık daha geçen gün yedim çok gaz yapar acı ve yoğun baharatlı heleki kolikse hiç yeme riske atma
Elfelf475 Glsm01 tam hatırlamıyorum ama ben yemiştim ya sanırım 3 aylıktı o bebek fazlaysa her şey gaz yapar ben kuru fasulyeden tutun her şeyi kesmeden yedim daha bir kere gaz sorunumuz olmadı çok şükür kendi hallediyor benim oğlum sagolsun 🤣🧿