Dugu doktor muayenesi gerekli gitmediysneiz biz de 5 aylıkken ilk defa hastalanmışti git gide hiriltiya çevirdi bianda aradım hemen doktorunu.hirilti var ise arada öksürüyo mu dedi.evet ddm.bir doktor görsün ciğerlerini dinlesin üst solunum olablr dedi. Ve igne verdi iki tane Ve hava verdiler acilde.sonra aşılar ii gelmezse toplamda 6 aşı olucak dediler.neyseki kontrol de iyi sonuç verdi havayla devam ettik eve aldık hava makinesi.duzeldi şükür.ama ayriyetten genelde prospan die bir öksürük şurubu var onu veriyorlar bu ara çok.dogal öksürük şurubu.ama hiriltiysa ona bisey diyemem bence bir gidin.