Melekannesiiiii Şimdiye kadar gördüğünüz ve ne kadar saçma dediğiniz hangi reklam oldu? bence şu topuğu kırılıp bi biskrem versem reklamı vardi ya çok saçma 😀😀
Annesiballisiii Melekannesiiiii Çizinin reklamı vardı adam tavuk tutup pişirmeye çalışıyordu gelen müşteriler de çizi açıp yiyordu bana çok saçma gelmişti 😁
agns Melekannesiiiii yaşlı bir amca vardı kızı çağırıyordu samanlığa galiba 🙈 kamu spotları da tuhaf oluyor şu “gençleştim resmen bu kadar mı fark eder” diyen amca da ayrı cins hayır ne oldu yani 😳🤯
TunisS Melekannesiiiii Sarp Apakin oynadığı bir reklam var kadın Sarp Apakla foto çektirmek istiyor aslında arabasını satmak için koyacak o kadar saçma geliyor ki bana
neslicanben Melekannesiiiii çok eski bir fındık reklamı herşeye iyi gelir hatta aga nigi naga nigiii 😂😂😂 hatırlayanlar old dur benim gibi 30 üstüdür 😂😂
Gryffindor neslicanben ayy evet ya pazarcı abiyi hatırlıyorum elinde fındık 😃 herkes birbirine aganigi derdi o zamanlar. Bir de ağzı olan konuşuyor vardı😃
EsilaMiracAyaz_Moms neslicanben Hatırladım hatta ablamla fındık yerken taklitlerini yapardık. Ama henüz 24 yaşındayım 😂😂😂
zarifbirhanim Melekannesiiiii Her yerde cantasından çamaşır suyu çıkaran Ayşe teyze / Ace reklamı 🤦♀️ kim çantasında çamaşır suyuyla gezip her çamaşır asana tavsiye verir ki
MinnakPanda Saçma değildi ama Dr. Ötkerin babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi reklamındaki pastadan canım hep isterdi. Çilekleri çok hoşuma giderdi😋😋😋🍓🍓🍓