RuyasMom Çoğu annenin hayalidir doğumdan sonra zayıflamak ama ben baya zayıfladım 48 kiloya düştüm bu beni rahatsız ediyor . Kızım 10 aylık ve sürekli emmek istiyor uykusuzluk da cabası iyice kendimi saldım zayıfladım nasıl toparlayabilirim ?
birmelekannesi2 RuyasMom bende cok zayıfladım şun 53 olmusum oglumun alerjisı var diyet yapıyorum mecbur gunden gune gidiyor kilolar cok halsiz düşüyorum
RuyasMom Busra2326 emzirerek 😒 yani araştırmama göre bir emzirme 500 kalori falan harcıyormuş aşırı iştahlı biri değilim düzensiz yiyorum
RuyasMom birmelekannesi2 vitamin kullan canım bende vitamin aldım kullanıyorum yoksa bağışıklık düşer
Alparslaninannesii RuyasMom az önce daha diyetisyenden geldim keşke bi 6-7 kilo sana versem canım ya bol bol cicibebe ye baya kilo aldırıyomuş ama istersen diyetisyene git canım direk kastan falan al şimdi kendi kendine birden alırsın falan bu sefer vermek zor olur
Busra2326 RuyasMom ben emziriyorum ve hiç yemiyorum gündüz ama bebeğim kucak delisi oldugu için oturuyorum hep ondan kilo aldım ya napıcam nasıl vericemi bilmşyorum 3 aylık kızım
Muhasebeciana RuyasMom bende hala emziriyorum ama veremedim dogru duzgun yemekte yemem yani 17 aylik kizim
Boncuk1421_ RuyasMom 54 kiloyla hamile kaldım 80 e kadar çıktım 6 ayda 25 kilo verdim o zamanlar iyiydi ama şimdi kızım hareketlendi baya zayıfladım .çok yemek yerim aslında ama bünye meselesi heralde . Daha çok zayıflamaktan korkuyorum
ismimmkakao RuyasMom ilk önce kendine bir düzen olusturman lazım sabah erken kalkıp saatinde kahvaltını öğlen yemeği ara öğünler akşam yemeği falan kendini zorlaman lazım bazı kişilerde de bünye meselesi malesef bende zayıfım boyumda uzun ne kadar yesemde kilo alamıyorum bazen 2 3 ekmek yediğim oluyor gün aşırı ama yaramıyor vitamin falanda kullanabilirsin iştah açıcı şeylerde var bakalım alicaz inşallah umudum var 😄😄
RuyasMom ismimmkakao evet haklısın kendime bir düzen oluşturmalıyım ama üşengeçliğim tutunca saliyorum hemen ya belki bu yüzden dikiş tutmuyor birşeyler
Alparslaninannesii RuyasMom yok canım diyetisyenlerin ofisleri oluyor bende çok emziriyorum ama bir türlü gitmiyodu kilolarım 1 ayda diyetle 4 kilo verdim şuan 64 oldum bi 55 olsam İnşallah bebeğimde 9 aylık ben pahalı sanıyordum aylık 300 veriyorum diyetisyene liste veriyor her hafta bide ölçüm yapıyor Ramazanda geliyor daha da zayıflarsın sen böyle bide vücut direncinden baya zayıflar Allah korusun hasta falan olursun
Bebegimicin1 RuyasMom ben 12 yasimdan beri 44 kiloyum ne yaptiysam kilo almadim 2 cocuk anasiyim tabak tavak yemek pasta borek yerim bur cubur cok yerim ama yok 47 de kadim ustune cikamadim millet 53 60 hamile kalir ,ben 53 ve 51 le doguma girdim
ismimmkakao RuyasMom malesef öyle dediğim gibi yapabilirsen belki işe yarar erken kalkan yol alır demişler 😄😄