Selam bayanlar , toz doğal sabun tozları varya ondan kullanıyorum ama makinem eritmiyor 30 derecede yıkıyorum çoğu zaman 40 dk kirli olmuyor çünkü ama hep tozu üzerinde alıyorum . Sıvı olanlar bir ara baktım pahalı gelmişti ama sıvı almam lazım sanırım.
Nerden ne karara hangi marka alıyorsunuz ?