Eylulum3 Kizlar bebegimin burnu tikaniyor gece uyuyamiyo diye hava nemlendirici aldim bunun icine suyu sicak mi koyuyoruz soguk mu ilk soguk koydum üflüyor ama anlayamadim ya sicak mi koymam gerekiyo
Mjgntnrkl Eylulum3 Normal çeşme suyu koymanız gerekiyor soğuk. Zaten soğuk hava veriyor doğru yapmışsınız👍
Mjgntnrkl Eylulum3 Hngi marka aldınız. Üfleme ayarlarında oluyor bazılarında bende weewell var 3kademe ayarı
menekseyagmr Eylulum3 hayır canım sıcak konulmaz. soğuk su koyacaksın soğuk buhar üfleyecek zaten ama musluk suyu kireçlendirebilir imkanın varsa hazır su koy derim.
Annesiballisiii Eylulum3 weel markayi genelde öneriyorlar bende almayı düşünüyorum çünkü bizim de burnumuz tıkanıyor geceleri sabaha kadar zor oluyor
Eylulum3 Mjgntnrkl esim internetten almis crystal night light air humidifer markasi iyi mi degil mi bilmiyorum arastirmadan almis
Eylulum3 Annesiballisiii esim arastirmadan internetten almis crystal night light air humidifier diye bi marka insallah iyidir
Mjgntnrkl Eylulum3 Hiç duymadım ama bakın internette vardır kullanımı v.s ama soğuk su koyun sıcak koymayın