alyaninannesi1 Bu ayın 20 sinde 6 aylık olucak kızım kundağı bırakmak istiyorum artık deneyimleriniz varmı nasıl bıraktırabilirim ?
Ezo44 alyaninannesi1 önce bir elini açıkta bırakın bi kaç gün sonra diğer elini alışıyor zaten hemen bende çok tedirgin olmuştum zorlanırım diye ama şükür alıştı
Nazlican alyaninannesi1 Hiç kundaklamadım o yüzden bilgim yok ama ilk tek kol sonra tek kol derken yavas yavas Ya da ilk ayaklardan baslayın Kimi bebek ayakları serbest sever kimisi kolları Bebeğinize göre karar verin yani Kundaksız uyutmak içinde önce gece uykusundan başlayın sonra gündüz
leopar alyaninannesi1 bende büyük kızımı 1 yaşına kadar kundaklıyordum sadece ellerini birden bşraktım ayakta salıyordum ellerini tutarak oda elimi tutardı öyle bıraktı şimdi küçüğü 9 aylık yazın terlemesin diye bende bırakmayı düşünüyorum sanırım aynı şekilde bırakıcam
alyaninannesi1 Ezo44 inşallah bende kolay bıraktırabilirim sırf kendini uyandırıyor diye kundak yapmak zorunda kaldım hiç kundak yapasım yoktu ama mağlesef elleriyle kendini uyandırıyodu çok küçükken 🤦♀️
alyaninannesi1 Nazlican ayaklarını kundaklamıyorum açıkta ayakları 😊 kollarını kundaklıyorum sadece ozaman ilk olarak tek koldan başlıyayım inşallah kolay bıraktırabilirim 😊
Nazlican alyaninannesi1 Bence alışır ya zaten ay olarak da baya büyümüş Kolay olur yani hem hareketi kısıtlanmamış olur