Minnakkkkk 2 aydan beri 7 günde bir yapıyor bebeğim. Doktorumuz onun kaka huysuzluğunu anlarsın sadece anne sütü alırken 10 güne kadar normal demişti. Benimkisi de 3 ay 18 günlük. Bir haftadır dediğiniz meme reddi bizde de başladı. Atak haftasına denk gelip gelmediğine bakın. Gayet normal bu zamanda. Emzirme kolyesi deneyebilirsiniz bu süreçte ya da renk kontrastı yüksek ojeler sürüp, emzirirken dikkatini parmaklarınıza çekebilirsiniz.