NimetSacal Kızlar sağlık ocağı bebeğime d vitamini damla verdi herkes gaz ve kabız yapıyor diyor kullanmasam nolur çok mu önemli
Umayumayumay NimetSacal evet önemli d vitamini kemik gelişimi, büyümesi için. Ayrıca biz 3.5 aydır her gün düzenli kullanıyoruz hiç bu etkiler olmadı bence uydurma canım
Handecelik NimetSacal tabiki çok önemli D vitamini yiyeceklerden yeterince karşılanmaz . Her gün düzenli güneşlenemeyeceğine göre dışarıdan alınmalı kemik gelişimi için çok gerekli. Raşitizm hastalığı görülebiliyor d vit eksikliğinde
Handecelik NimetSacal Gaz vs de yapmadı hem yapsa ne olur 4 aylık bebek gazını rahatlıkla kendi çıkarır genelde
Umrnkrhn NimetSacal kesinlikle kullanılması lazım ancak sağlık ocağından verilen d vitaminin bitkisel olmadığını biliyorum. Doktorumuz bize deca tabs verdi onu kullanıyoruz. Ocean da aynı şekilde bitkisel. Ancak bunların fiyatı yuksek
south evet çok önemli takviye alması anne sütünden yeteri kadar alamıyor. sağlık ocağındaki kabız yapıyo ayrıca katkı maddesi var ben ocean kullanıyorum %100 doğal olduğu için doktor önermişti.
GoncAy Bizde 1 haftadr kullanıyoruz henüz bi yan etkisiyle karşılaşmadık deneyin yan etki yaparsa değiştirirsiniz