Kızlarr merhaba 3.5 aylık kızım var s son zamanlarda 2 saatte uyusa gündüz uykularından bahsediyorum 1 saatte uyusa hep uykusunu alamamış şekilde kalkıyor bazen uykusunu iyi qlsın diye 2.5 saat sallayarak destek vererek uyuyayım uykusunu alsın diyorum uyanınca başlıyor yine esnemeye sürekli huzursuz uykusunu alamadığı için neden böyle oluyor sizin bebişler nasıl ben ne yqpabilirimbanq yardımcı olursanız sevinirim