Rubab_Mommy Fusunf 40im ciktigi gunun ertesi boyattim.Ama ombre yaptirdim ben dipleri kendi sac rengim kaldi
buselidunya cemre_-34 Annemi yanımda getirmiştim o kızıma bakıyordu ben saçımı boyatırken, aralarda da emzirmiştim :)
cemre_-34 buselidunya bir yan etki falan oldu mu bebeginiz de boyadiktan snra bnm bebeğim alerjik bir bebek de o yüzden soruyorum:)
buselidunya cemre_-34 yok herhangi bir yan etki yaşamadık şükür, alerjik bir bebekse bence doktora sorun ya yine de🥲
bestenda Dip boya olmadan saç boyuna uygulama yaptırırsanız geçmez dip boya yaptırıyorsanız geçer. Doktorunuz geçmez dersede lütfen ciddiye almayın çünkü geçiyor bununla ilgili çalışmalar yapılmış.
MotherOfAlmila Gmzynpasya Loreal. Kendimi bildim bileli, hic degismez. Bu arada hamileyken, ilk uc ay boyatmadim sadece.
MotherOfAlmila Fusunf Loreal boya ile.. kendimi bildim bileli heo bu marka. Bu arada hamileyken ilk 3 ay boyatmadim sadece.