Nisosunannesi Tugce_k 17 aylık olacağız hala aynı hatta 1 yaş bundan daha iyiydi 2 yaş sendromuna erken girdik 1 yaş bitmeden 2 yaş sendromu çıktı başımıza belki dişler huzursuz ediyodur havalar da sıcak benim bile keyfim yok onların mutlu olmaması çok çok normal
Tugce_k Nisosunannesi belki de ya iste küçük oldukları icin anlatamıyorlar anlamıyoruz da hayırlısı bakalım
Happybaby2 Tugce_k 13 aylık olacak oğlum dediğin gibi ne istediğini anlayamıyorum artık kucağımdaysa inmek ister bırakınca ağlamaya başlar yada mızmızlanır mesela dişi de baya zorluyo aylarca sürüyo belirtisi ama 2 dişi var daha 3. Azıcık göründü
Tugce_k Happybaby2 sizin diş zorlayacak ozaman bizim 6 tane var 4 üst iki alt ama azı çıkıyor heralde çünkü çok zorlamıyor ateşi oluyor Allah onlara da kolaylık versin
Neslisahh Tugce_k yaşına girdiği gün başladı alt soldan azı dişi çıkıyor ondan diye düşünüyorum ateş sorunumuz oldu ama genel bi memnuniyetsizlik huysuzluk sinirlilik var şiddet eğilimindeyiz bide hemen tokatlıyor beni 🤪😂