Zeytin_gozlum Begum_eda123 benim kızımda 2.5 yaşında 10 kilo bir sağlık sorunu yok çok şükür . Kimseyi takmayın herkes bişey diyor ama sağlığı yerindeyse kilo sorun değil bence. Her çocuğun yapısı farklı ben artık kimsenin çocuğuyla karşılaştırmayı bıraktım yoksa çok yipraniyorsun ..
Begum_eda123 Zeytin_gozlum inan bnde bu zamana kadar takmiyordum büyük kızım mesela 32 aylık 18 kilo boyuda uzun diyorum o boyle bu böyle ama her gören diyince artk insanın aklına takiliyo
Begum_eda123 Marjinal_Anne2 18 aylikkn boyu kısa kalmış günde iki bardak süt ver dedi doktor yemek tadımlık yiyo resmn zatn zorla yediremiyorm bile
Marjinal_Anne2 Begum_eda123 aynı biziz , ben yeme konusunda asla ısrar etmiyorum hoş etsem de faydası yok , bizim de boyumuz 18aylıkken kısaydı sanırım halen kısa cğnkü görenler her şeyi söylüyor aman sağlıklı olsunda
Mys01-01 Feraye_ ay size yazmak istedim benımkıde zayıf yedirsene derdı koydum tabağa tepsiye aldım çocuğuda koydum önüne ben yediremiyorum al sen yedır bitince haber ver ben cay içmeye gidiyorum diyip mutfaga gittim yapın bunu 😍
Feraye_ Mys01-01 cok mantikli ama ,,sen yedir diyom bazen ben isten geldim yorgunum diyo burusuru bahane ariyo adam ustte cikiyo hemen🤦♀️😂😂
Flower123 Begum_eda123 cevabını verin süz de çocuk kilolu olunca iyi mi oluyor yani ben bunu anlamıyorum
Acemianne012 Begum_eda123 yegenim 2 yasinda 13 bucuk kilo boyu da 1 metre belki biraz daha uzun 1.03 cm falan
Mabelle Begum_eda123 kızım 15 kilo 22 aylık boyuda uzun bayadır ölçmedik . Hiç süt içmedi süt alerjisi var hala emiyor ve yemek yiyor. Bence sütle beslenmeyle alakası yok genetik benim ailemde herkes uzun ve yapılı.
Begum_eda123 Mabelle canım mesela büyük kızım da 32 aylık 18 kilo boyuda uzun ama küçük kızım öyle olujca teredddtde kaldm bnde
Mabelle Begum_eda123 hiç takma kafana canım genlerin birinden alıyor mutlaka başkalarına çekiyor yani. Bizede olduğundan büyük olduğundan sisko diyorlar hiç umursamıyorum valla insanlar hep konuşmayan yer arıyor sağlıklı olsun önemli olan o.
Esdoel Begum_eda123 Her çocuğun gelişimi farklı canım oğlum şuan iki yaşında ama ablası iki yaşındayken 6 kilo fazlaydı oğlumdan düşün. Halbu ki ikisini de ben doğurdum ben yedirdim bence gayet güzel. 25 aylık oğlum bugün muayene götürdüm hastaydı boyu 93 cm çıktı