Kızlar oğlum 15 aylık. 7 aylıkken adet olmuştum. 5 ay her ay düzenli oldum. Ama 3 aldır adetime bısey oldu ve ben olamıyorum. Gebelik te yok. Olsa istiyorum zaten ikinciyi. İlk hamileliğim de zor olmuştu. Ama ne adet oluyorum nede gebelik. Bende pko var yeniden mi oluştu acaba yardım edin 🤦🏼♀️🆘