mihrosum 39 aydan bildiriyorum. 2 yaş sendromunun etkilerinden biriydi sanırım. 2 yaştan snra tırnak yemeyi huy edindi ilk zamanlar yapma kızım yeme kızım dedim ama nafile ben dedikçe gizli saklı yapmaya başladı koltuk köşelerine saklanıyodu ben görmeyeyim dye. Meğer benim tepkim de yanlışmış 🤷♀️ Doktorumuza danıştığım da, bu şekilde tepki verme inatlaşma, yapma etme deme… dedi. E ne yapıcaz peki nasıl geçicek bu durum dedik ilgisini başla şeylere çekiceksiniz o anda hemen dedi. Bi oyuncak veya oyun kurup kafasını dağıtmak mesela 🤞 zamanla bu huyunu bıraktı ara ara yineliyor bazen ama şmdi de parmağını burnuna sokup oynamaya başladı 🤦♀️ Bununla baş etmeye çalışıyorum