Kızlar merhaba 19 aylık bir bebeğim var ve hamile olduğumu öğrendim artık emzirmek istemiyorum Bu yüzden de kesmeyi düşünüyorum sabır taşı kullandım ama pek kar etmedi şimdi tek göğsümü veriyorum sol tarafı üç gündür vermiyorum vermeyince süt çekiyormuş diyorlar ama sanki mastit olmuş gibiyim aşırı ağrım var ve şişlik hassaslık sağıp atmak istiyorum ne yapacağımı bilemiyorum tecrübeli anneler yorum yaparsa sevinirim