Ben Çok memnunum. Tek elimle kapatıp açıyorum kullanımı rahat bebek otururken uyuyakalırsa yatak konumuna kolayca geçiriyorum o uyanmadan, kolay ama bagajda büyük parçayı içeri alıp tekerli parçayı da bagaja koyuyoruz tek başına hepsini sığdıramadık bir türlü. Valizli yolculukta falan sığmıyor. 😆