nurfur bence sütü riske atmayın zaten takviye yapıyorsanız . Her damlası kardır bebişe . Bende anne sütü artı mama takviye yapıyorum anne sütü alabildiği kadar alsın istiyorum hep önce emziriyprum son damlaya kadar doymazsa mama veriyorum . Oruç tutunca da bişey yemeyince içmeyince sütün azalacağı da garanti gibi görünüyor