luciferrr Evet çok zam geldi ekmeği çöpe atacak kadar.. Yazık yaa bilmiyorum neden ama bunu görünce içim acıdı.
Balkizlarim luciferrr Afrika’da insanlar açlıktan susuzluktan ölüyor bizim millette bulmuş burun kıvırıyor eee insanoğlu imtihan dünyası 🙏
Solocann luciferrr çöpü bilemem ona hepimiz üzülüyoruz ama dışardaki hayvanları da düşünmek zorundayız ben böyle çok duvar köşesine koyarım hayvanlar gelir yer kış vakti aç oluyorlar imkanı olan ekmeği artan varsa böyle yapması en doğrusu bence dışardaki dostlarımız için… benim vicdanım el vermiyor aç kalmalarına :))
bakma-bana4 Bizim insanımız işte diyecek söz yok . Bayatsa ekmegin bayat ekmekten neler yapılıyor bı girip o telefonlardan araştırmalar keşke . Bunu yapanları Allah’a havale ediyorum.
Aybukeomrrr Çok üzücü.. yemek zaten çöpe atmam ama ekmeği de asla asla çöpe atmam kalanları küp küp doğrarım fırında kızartır çorbalarda kullanırım ya da bozulmasın diye buzluğa atarım daha sonra çıkarır tost makinasına bastırır yerim. Çok günah ya
Lulemom luciferrr ekmek ziyan olmaz aslında hayvanlar yer. Hatta bizim burda çöpün yanına asılır ayrı olarak. Hayvanı olan ineği falan alır. Ama çöpe karışırsa ziyan tabi