Kızlar bebeğim 7 aylık oldu bugun fakat daha bi emekleyemiyor ben bazrn ayaklarından destek veriyorum öyle biraz biraz gitmeye çalışıyor ayakta duramıyor daha ben bazen ellerinden tutup yürütüyorum sizce normal mi bunlat ne zaman başlar emeklemeye yürümeye