Aeyna_1 Merhaba kızlar kabin bebek arabası arayışındayım çok bütçem yok 1500-1600 cıvarı en fazla bütçem var 4baby kabin bebek arabası var civil de kullananınız var mı yada önereceğiniz bir bebek arabası
Baby_Lena Aeyna_1 4baby bana cok agır gelıyor bı kac ay kullandım sımdı nuna kulkanıyorum sürümü kullanımı cok guzel. Brnce dırek kabın degılde 3 kademelı baston tarzı alabılırsınız bana onlar daha rahat gelıyor
Baby_Lena Ebebekte falan o fıyat aralıgında olması lazım yanı ben nuna kullandıgım ıcın dıgerlerının kullanımını bılmıyorum ınanın yalnıs yonlendırmek ıstemem
1balkizannesi Baby_Lena Ben ebebek tekini bir buçuk yıl kullandım daha sonra açılmaz kapanmaz oldu kimseye tavsiye etmiyorum
HaKaanBusra 1balkizannesi merhaba biraz zaman geçmiş ama ebebekte hangi modeli almıştınız acaba? Bizde almayı planlıyoruz da babyplus coupe ve hamilton r1 arasında kaldık. Siz kullandığınız modelden memnun degilmisiniz?
Buketylz94 Bende 4baby drone düşünüyorum kullanan var mı acaba bebeğim 2 aylık travel istemiyorum hafif ve yer kaplamayan birşey lazım aracımıza sığabilecek