Kızlar bebeğim 6aylik ek gıda tadimlarinada başladım. Buzamana kadar sadece anne sütü aldı emzirdim. İse başlamam gerek ve mama denioriz birkaç gündür mama redddediyor biberonu. Napicam çok caresizim . Aptamil denedik almiio. Sma verdik onuda içmiyor…. Ben işteyken aç mı kalıcak bu bebek napicam anne sütüm yetersiz sağsam yetmez bütün gün.