zynpdnc Merhaba güzel anneler, 18 günlük bebeğim var sürekli emmek istiyor mesela 2 saat önce uyandırdım emzirmek için 2 saattir emiyor ve hala istiyor neden olabilir sütüm mü az geliyor acaba o yüzden mi yapar başına gelen var mı
Cnsln zynpdnc 2 saat emmesi biraz fazla olabilir ama belki yorulduğu için azar azar emiyordur kendinizi korkutmayın
Prs zynpdnc ac olduklari icin degil emme refleksi oluyor yeni dogan bebeklerde.. orda rahatliyorlar.. ac olup olmadigini sutunuzun doyurup doyurmadigini bezlerinden anlayabilirsiniz.. bebek hemsireleri ve doktorlarin onerdigi hep bana 15 dakika 1 gogus 15 dakika digeriydi benim oglum kolikti uzun emerdi orda rahatlardi cekemezdim 40dk 1 saat filan ama cok pismanim gazi oldu asiri.. cunku o bir kisir donguymus emdikce gazi oluyo gazi oldukca rahatlamak icin emmek istiyor.. mutlaka 2 saatten oncede emzirme diye cok uyardilar beni.. aglasa bile herseyi denerdim once baktim susturamiyorum o zaman emzirirdim zamanla acikip acikmadigini neden agladigini anliyorsunuz😉
UmutReyhan Çok normal bebekler sadece açlıktan emmezler ilk ay bitsin biraz daha rahatlarsın canım. Her meme istediğinde vermelisin 💕