Ben çocuk dr yanında çalışıyorum hergün bissürü bebek geliyor ve dr asla erken başlamayın diyor. Daha çok küçük kendi naçizane fikrimi söyleyim bebeklerin daha bağırsakları tam gelişmediği için sindirmede zorlanabilir o yüzden vaktinde vermenizi öneririm bebeklerin bağırsakları 6. Aydan sonra sindirebilir ek gıdayı zaten ömrü boyunca ek gıda yiyecek öyle düşünün erken vermenize gerek yok 😊