Baakpnr- Mis-55 offff biz 🥺 emzik ağzındayken çok güzel uyuyor 2,5 aylık kızım. Trendyol da falan oioi emzikli uyku arkadaşı tavşanı var onu almayı düşünüyorum ama kullanışlı olur mu bilemiyorum boğulma riski falan var mdır tedirginim açıkçası
NilAsyaMom Mis-55 evet benim kız 9 aylık olacak. Emzik çıkıyor farkettiği an ağlamaya başlıyor bu da gece 86263930 kere uyanmak demek 🤷🏻♀️😕
Be1 Her uykuya geri daldığında aldım ağzından şimdi uyuduğunda kendi atıyor uyanmıyor emzik için canım inşallah sizin bebişte de işe yarar böyle böyle alışır
Mis-55 Be1 ya inşallah şu an çok işimizi bozuyor bu emzik. Peki gece uyandığında nasıl döndürmek gerekir emziksiz çok sık uyanıyor benim oğlum
Be1 Mis-55 ben emziğini veriyodum brnim kızım sallanarak uyuyor. Daldı mı uykuya geçiyordum emziği hafif sallıyordum yatırıyordum
Laren Bizde de aynı 6 buçuk aylık bazen uykuda kendisi eliyle buluyor takıyor ağzına cok tatlı oluyo hatta 😅 ama bulamayınca ağlıyor iste bu da benim bilmem kaç kere uyanmam demek 🙄
Glsn7581 Hiç emziğe alistirmadim belki alistirsam benim için kolaylık olurdu ama damak yapısını bozabilir diye vermedim bir ay sonra da kendisi almadi
Be1 Glsn7581 Daha dün böyle bir video gördüm bebekler 3 4 yaşına kadar bırakırsa emziği damak yapısı düzeliyormuş.