Merhaba hanimlar, 3 aylik bebegim var, ve dogumundan 2 hafta sonra sutum yetersiz geldigi için sadece geceleri mama veriyordum. Ama su anda iyice azaldi ve artik günde 3 4 defa vermeye basladim geceyle beraber. Sütü neler arttırır? Bana yardimci olun cok uzuluyorum bu duruma, ve stress yaptikça gelmiyor diye daha çok azaliyo sanirim..