Misspegy Merhaba anneler🌸 10 aylık bir kızım var. Denizlide ilgili, sevecen, zaman ayırıp bilgilendiren tecrubeli bir çocuk doktoru arayisindayim. Memnun kaldığınız ve onerebileceginiz bir çocuk doktoru varsa çok sevinirim😊
herseyguzelolacakk Misspegy Denipol Murat İnan ve Sedat Çolak var 🌸 Sedat bey aileyle ve çocukla daha yakından ilgili. Murat bey açıkçası biraz alalacele muayene eder gibi ama bilgisi iyi 🌸
Misspegy AntiiSosyalKelebek Yeterli zaman ayırabiliyor mu şener bey? Rahatlıkla merak ettikleriniz sorabiliyor musunuz?
Misspegy herseyguzelolacakk Biz de denipolda Dr oğuz oren e gittik. Beyefendi bir insan, guleryuzlu ama muayene çok kısa sürüyor. Bir de çok hızlı konuşuyor takip edemiyorum:) şöyle biraz zaman ayıracak ve hastasını tanıyacak bir hekim arayisindayim🙄
herseyguzelolacakk Misspegy evet o doktoru duymuştum. Ama hiç gitmedim. O zaman bi Sedat beyi deneyin derim. Hemen haldur huldur muayene etmez. Önce konuşur. Sonra sakin sakin çocuğu muayene eder.
Misspegy herseyguzelolacakk İnanır misiniz her muayenede 5 yıl yaslaniyorum. O kadar yorucu oluyor ki. Çocuk çok ağlıyor, doktoru duyamıyorum soracaklarimi soramiyorum o hengamede. Böyle paldır küldür bişey oluyo🙁
AntiiSosyalKelebek Misspegy Gerçekten aileden biri gibi oldu gece gündüz yardımcı olur öyle acele işi olmaz
herseyguzelolacakk Misspegy benim oğlum 20 aylık oldu. Üç hafta önce korona oldu ve çok şükür doğdu doğalı hiç ciddi ilaç kullanmasnı gerektircek bi hastalığı olmamıştı. Gel gelelim koronadan sonra çocuk hastane görünce basıyo çığlığı. Üç haftadır gitmediği kadar doktora gitti. İçmediği kadar ilaç içti 😢 biraz son günlerde zorladı beni açıkçası. Ama Sedat bey üstesinden geliyor. Whatsapp tan da sorularınızı cevaplıyor
Misspegy herseyguzelolacakk çok geçmiş olsun🙁 ne kadar zor bilmez miyim.. biz de geçen hafta ailece covid olduk. Daha covid olduğumuzu bilmezden önce çocuğu 39.9 ateşle hastaneye götürdük. Aynı gün hem idrar yolu enfeksiyonu hem covid olduğunu öğrendik. 3 gün hastanede yattı. Kan alma damar yolu idrar tahlili serumlar vs derken hem çocuğumun hem benim psikolojim bozuldu. Çok zor🥺
herseyguzelolacakk Misspegy size de çok geçmiş olsun. Rabbim tekrar yaşatmasın😢 çocuklar çok etkileniyo maalesef. O yüzden o günden beri sürekli cıssss diyip duruyor oğlum. Üzerini bile değiştirmeme izin vermiyor 😔 Nerde oturuyorsunuz 😇
Misspegy herseyguzelolacakk Sağlıktan gerisi çok önemsiz, bir kez daha anladım. Allah evlatlarımıza sağlıklı güzel günler versin, neşeli mutlu buyusunler insalah❤️🎈 biz Denizli’ye 1 saatlik araba mesafesindeyiz.