Zeynepilay Sizi çok iyi anlıyorum. Burada ben de aynı soruyu sormuştum. O günler hiç geçmeyecek gibi geliyordu ama şükür bugünümüze. 😅 Benim bebeğimde de aşırı gaz oluyordu altını değiştirirken ondan olsa gerek çok ağlıyordu bebeğim. Gaz masajları yapıyordum gün boyu. O bir nebze olsun rahatlatıyordu. Size de öneririm. Zamanla bebeğim bizi daha iyi görüp seçmeye ve de gülümsemeye başladıkça, birlikte oyunlar oynamaya başladıkça yavaş yavaş her şey rahatlamaya başladı. Tabi gazlı dönemi atlatmanın da etkisi büyük oldu. Bu geçici bir süreç, sakin kalmak panik yapmamak zor olsa da elinizden geldiğince geçeceğine inandırın kendinizi. Biz de idrar yolu enfeksiyonu için idrar örneği almakta zorlanmıştık. Size önerim o verdikleri poşeti güzelce taktıktan sonra altını kapamadan kucağınıza alın ve emzirin o şekilde. Bebekler çok oynadıklarından biraz zor tabi poşeti oynatmamak. Bi de ne olur ne olmaz diye kucağıma ben kullan at alt değiştirme örtüsü serip bebeğimi üzerine koyup o şekilde emziriyordum. Bebeğim emdikçe idrar da yapıyordu ve ancak o şekilde alabilmiştim örneği. Şimdiden kolaylıklar dilerim size 🙏🌸