Tam 24 ay önce sezaryen doğum yaptım. üstüne bir daha hamile kaldım 10 ay önce sezaryen sonrası normal doğum yaptım. İnanılmaz kilo almıştım çok göbeğim vardı. Ama şimdi bütün kilolarımı verdim spor ve diyetle darısı da sizin başınıza inşallah biraz toparlandıktan sondadüzgüm beslenmeyle verirsiniz 🙏 ☺️