Yasirhatice
devlete gitme :) bi dayak yemedigin kalır😁 eşim gitti bende yanındaydım agzının payını aldı oturdu😬 valla beleşe para alıyorlar oturdugu yerden sadece diş temizlesin onlar baska yaptıkları bısey yok. Randevular nasıl dolu oluyor onuda anlamadım. Diş bile çekmiyorlar. Şimdi özelde yaptırdı 25 milyar indirimli hali