MerveTarhanKzlrmak biz de 3 aya gircez bi hafta sonra ben de anlamıyorum hiç uykuları tam düzene girmişti hatta gece çok uyuyo normal mi diye doktora bile sordum birden değişti gece kesinlikle uyumuyor gündüzde ben yanından ayrıldığım anda ağlıyor gündüz birlikte uyuyoruz hep hiç iş yapamıyorum evde 🙄