Abim ocağın 6 da Cezaevinden çıktı Ve orda uyuza yakalanmış eşi ve annem aralıkta görüşe gitmişti açık görüştü Sarıldılar yan yana oturdular Kaşıntım var uyuz oldum demiş annemlerde hiç bişey yoktu Cezaevinden çıkınca Çıktığı gün bende yanına gittim Sarıldık yan yana yattık Vs Abim doktora gitti Kurdeşen dökmüşsün uyuz değil bu demiş İlaç verdi sürdü Ama geçmiyordu kaşıntısı abimden 1 ay sonra eşi kaşınmaya başladı Doktora gitti uyuz bu demiş Hiç bakmadan ışıkla bakmış ben Mikroskopla bakılıyor diye biliyorum 🤞🏻 daha sonra eşi de tedaviye başladı Bu Arada abim Annemlerle birlikte yaşıyor Şu zamana kadar Abimle eşinin dışında kimseye bişe olmadı babama yiğenime anneme yiğenim de çok küçük 1 yaşında daha Acaba uyuz değil mi diyorum Sonra Doktorlar uyuz tedavisi başladı Uyuz demek ki diyorum Bir sürü krem Kükürtlü sabun verildi kullandılar ama hala kaşınıyorlar gelinimizin kaşıntıları bitti abim hala arada kaşınıyor diyor annemde 3 gündür bende kaşınmaya başladım ama düşünmeyince kaşıntım yok Bacaklarımda Bi kaç kızarıklık var Diyor 3 ay oldu artık Görüşemiyorum da Oğlum ağlıyor sürekli dayı dayı diye Onlardan çok benim psikolojim bozuldu Çok çok özledim hepsini Acaba Geçtimi Geçecek mi Bütün kremleri kullandılar 3 gün kuralıyla temizlik zaten hak getire 1000 TL elektirik faturası geldi çamaşır makinası çalıştırmaktan Ve psikolojik olarak Bende kaşınıyorum Yani uyuz lafını duyunca bana geliyorlar sanki doktora da gittim sende bişe yok denildi nerem kaşınıyor deseler oram kaşınıyor Malesef Takıntım var Diğer hesabımda da yazmıştım bu konuyu fakat Askıya alındım 🙃 Sağlık olsun Yaşayanlar Bi destek atsın üstüme Napsalar daha çabuk geçer Acaba geçti de Psikolojik mi kaşınıyorlar bilmiyorum 😔