Bebeğim 4 ay 16 günlük 3. Ayda süt alerjisi teşhisi konuldu. Kanlı mukuslu kaka vardı bir aydır diyet yapıyorum kan görmüyorum ama mukus devam ediyor aranızda bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim? Bir de biz öğrenmeden önce rotavirüs aşısının ilk dozunu yaptırmıştık 2. Dozunu yaptırmalı mıyım sizce ?